Sørlie Prosjektinnredninger er Østfolds største leverandør av møbler og innredninger til offentlig sektor og private bedrifter. Vi har 35 dedikerte medarbeidere fordelt på administrasjon, salg og montasje med lang og bred erfaring innen innredning, design og prosjektering. Vi er en miljøorientert bedrift som er Miljøfyrtårnsertifisert og medlem av Grønt Punkt.
For å dekke våre kunders behov så har vi et bredt sortiment med leverandører som leverer god kvalitet fra kjente merkevarer. Med vår lange fartstid og produktkunnskap, utarbeider vi løsninger som skal dekke alle våre kunders behov på både innredning og pris. Når et valg er tatt så leverer og monterer vi alt. Slik at kunden får en best mulig opplevelse av en ny innredning.
"Vi brenner for å skape gode planløsninger og miljøer som passer til den enkelte kunden - uansett størrelse."
Aleksander Sørlie, Salgsdirektør
Personlig rådgiver
En rådgiver følger deg gjennom hele prosessen fra første møte, til varene er levert og montert. Prosessen er et samarbeid, og sørger for god kommunikasjon samt tydelig kartlegging av ønsker og behov. Det er viktig for Sørlie at våre kunder får en god og trygg kjøpsopplevelse.
Kreative prosesser
Våre interiørarkitekter jobber tett med våre prosjektlederne for å møte dine behov. Her kan du lese mer om våre interiørarkitekter: til artikkel.
Avtale og løsninger
Når vi i fellesskap har kommet frem til en løsning, setter prosjektlederen dette i bestilling. Tid for levering og prosjektgjennomføring avtales.
Ta kontakt
Er det spørsmål underveis, er det selvfølglig bare å ta kontakt eller komme innom vårt kontor. For å avklare utfordringer eller rett og slett for en kopp kaffe og en hyggelig prat.
Her finner du kontaktinformasjon til oss; Kontakt oss
Levering og montering
Vi har egen driftsavdeling som står for levering og montering. Våre 20 ansatte disponerer 13 laste-og varebiler og 1.000 kvadratmeter lager. Vi har fagutdannede møbelsnekkere og tømrere. Vårt gode humør og effektivitet er noe våre kunder setter stor pris på.
Vi har også en egen reklamasjonsavdeling som raskt tar tak i saker der reklamasjon er nødvendig.